Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα Νίκου Βασιλειάδη

Νιώθω ανθρώπινα την ανάγκη να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου για την
τιμή που μου έκαναν να μου εμπιστευθούν την ψήφο τους.
Έδωσα έναν αγώνα, εν πολλοίς άνισο - για πολλούς ήμουν ο "ξένος" για
την πόλη και για τους περισσότερους ήμουν, σαν στέλεχος του ΛΑΟΣ, "η
μύγα μέσα στο γάλα".

Όμως δεν ζήτησα να κριθώ με βάση αυτά τα δύο
κριτήρια.
Zήτησα να κριθώ για τις ιδέες μου και τα οράματά μου για την ανάπτυξη
της Ναυπακτίας, για την εμπειρία μου στον χειρισμό ορισμένων
πολύπλοκων ζητημάτων, για την δυνατότητά μου να φέρνω τα προβλήματα
της πόλης μας στην επικαιρότητα και στα ... αυτιά που πρέπει. Πολλοί
συμπολίτες μας με τη ψήφο τους μου έδειξαν πως μπορούν και δίνουν μια
ευκαιρία στο νέο, μου δήλωσαν ξεκάθαρα πως μέσα σε ένα απαξιωμένο -
και όχι αδίκως - πολιτικό σύστημα αποζητούν μια συνεννόηση, απαιτούν
ειλικρίνεια, δράση και περιμένουν να δουν απτά αποτελέσματα. Πολλοί
συμπολίτες μας ξεπέρασαν τις παλιές, περί σταυροδοσίας στην
αυτοδιοίκηση, αντιλήψεις και έστειλαν το μήνυμα ότι κάτι καινούργιο
γεννιέται σε μια κοινωνία που αγωνιά και περιμένει πραγματική
πολιτική. Έκανα έναν Τίμιο και Αξιοπρεπή αγώνα, κατέθεσα όπως είχα
υποχρέωση στην Δημοκρατία τις απόψεις μου και τις προτάσεις μου και
έθεσα εαυτόν στην κρίση των συμπολιτών μου. Ευχαριστώ από καρδιάς
όλους όσους με τίμησαν. Για αυτούς που με τα σχόλιά
τους συγκέντρωσαν την πολεμική τους επάνω μου, καλό είναι να γνωρίζουν
πως παραμένω πάντα ενεργός και στρατευμένος στο πλευρό των συμπολιτών
μας στηρίζοντας ολόψυχα τον επόμενο Δήμαρχο Ναυπακτίας Θανάση Παπαθανάση. Χαίρομαι που με αμφισβήτησαν
τόσο πολύ. Σίγουρα αυτό κάτι σημαίνει. Για μένα θα έχουν ισχύ πάντα τα
λόγια του Γκάντι...Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε
πολεμούν και μετά νικάς. Την Κυριακή θα είμαι ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ.

Νίκος Βασιλειάδης

5 σχόλια:

  1. έτσι είναι αυτά.το περισσοτερο εκλογικο δυναμικο δεν μπορεις να το καθοδηγησεις παρα μονο οσους ακουν προσφορες.εχω το δικαιωμα του εκλεγειν και συ του εκλεγεσθαι...!την επομενη φορα ελπιζω να εχεις κατι καλυτερο να πεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τι καλύτερο να μας πει τέτοια μούρη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως μη υποψήφιος πια δεν δεσμέυομαι να απαντήσω σε σχόλια. Στον φίλο που μάλλον ψηφίζει με κριτήριο την αισθητική και μόνον ένα έχω να πω. Λυπάμαι που δεν ταιριάζουν οι αισθητικές μας προτιμήσεις. Αν πιστευεις πως η δική σου μούρη είναι ιδανικότερη, ο πολιτικός στίβος είναι ανοικτός και σε περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η επιχειρηματολογία του κυρίου με το 2ο σχόλιο είναι πραγματικά ασχολίαστη! Με αυτά τα κριτίρια επιλέγει και τους δασκάλους των παιδιών του;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σχόλιο δεν είχε αισθητικό χαρακτήρα. Όταν κοιτάς έναν άνθρωπο σου 'λέει' κατευθείαν κάτι!! Ο κύριος αυτός εκπέμπει :ψέμα, διπρόσωπος, λέρα δηλαδή ότι πιο σιχαμένο μπορεί να κουβαλάει ένας πολιτικός!! Για να μην αναφερθώ στα γραπτά του σχόλια εδώ και εκεί που επιβεβαιώνουν δυστυχώς και την πρώτη αντίληψη, που είναι πάντα η σωστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή