Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ετοιμάζεται το νέο Mazda RX-9!


 Η ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη βάλει πλώρη ώστε στα τέλη περίπου της επόμενης χρονιάς να είναι έτοιμη να παρουσιάσει το νέο της σπορ κουπέ μοντέλο, το οποίο θα φέρει κατά πάσα πιθανότητα την ονομασία RX9.
 Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, η Mazda θα δώσει για μια ακόμα φορά… ψήφο εμπιστοσύνης στον γνωστό περιστροφικό κινητήρα, που χρόνια τώρα αποτελεί σήμα κατατεθέν της. Βέβαια, το νέο RX-9, όπως κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται, θα εφοδιάζεται με μια νεότερη και πιο σύγχρονη παραλλαγή του εν λόγω συνόλου, η οποία θα είναι –σύμφωνα με τις σύγχρονες πλέον επιταγές- πιο οικολογική από την υπάρχουσα, επομένως και πιο οικονομική σε σχέση με τις απαιτήσεις της σε καύσιμο, που πλέον δεν είναι… σύννομη με τις προδιαγραφές ρύπων Euro V που θα τεθούν υποχρεωτικά σε ισχύ στην Ε.Ε. για κάθε καινούργιο αυτοκίνητο στις αρχές του 2011. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, για να επιτευχθεί αυτό, σε συνδυασμό μάλιστα με την άνοδο της αποδιδόμενης ισχύος του κινητήρα στους 300 ίππους, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας είναι πολύ πιθανό να «ενσωματώσουν» στο νέο και ελαφρώς μεγαλύτερο σε χωρητικότητα Wankel κινητήρα τους ένα εξελιγμένο σύστημα με μηχανικό συμπιεστή. Μάλιστα, φημολογείται ότι η ιαπωνική εταιρεία μελετά παράλληλα την εξέλιξη του ώστε να μπορεί να καταναλώνει και υδρογόνο, εκτός από βενζίνη.
Σχεδιαστικά, η μεγάλη και πιο ριζική σε σχέση με το RX-8 διαφοροποίηση είναι πολύ πιθανό να αφορά στην υιοθέτηση ενός 2θυρου και όχι 4θυρου αμαξώματος, κατά τα πρότυπα του αμέσως προηγούμενου μοντέλου (βλ. RX-7). Σε γενικές γραμμές, το νέο RX-9 θα αντλεί έμπνευση, όσον αφορά στην εξωτερική του περιβολή, από το πρωτότυπο Shinari αλλά και από το Kabura του 2006 (φωτ.). Από πλευράς αμαξώματος, τέλος, το νέο RX-9 αναμένεται να υιοθετεί πολλά από τα επιμέρους μέρη και ενδεχομένης την ίδια την πλατφόρμα του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το υπάρχον MX-5. Φυσικά, και το νέο RX-9 θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος του αμαξώματος, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς προς τέρψη των φανατικών της σπορ οδήγησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου